Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Μπαμπά Σ’ευχάριστω Που Πέθανες… (Αφιερωμένο στη Γενιά των Μαθουσάλων!)


Μπαμπά τώρα που αποφάσισες να μ’αφήσεις μόνο μου να ζήσω μέσα σ’αυτό τον κόσμο, θέλω να σε πω πως έκανες καλά και έφυγες νωρίς.
Σ’ευχάριστω που πέθανες γιατί τώρα εσύ θα ξεκουραστείς. Αλλά …
Ποιός θα αποτρέψει αυτούς που ψήφισες απ’τό να καταστρέψουν τη χώρα μας, να δίνουν τα πολύτιμα αγαθά της στον πιο καλό νταβατζή, που άλλοι δώσαν το αίμα τους για να τα πάρουν πίσω;
Ποιός θα πει στην αδερφή μου ότι δεν χρειάζεται να γυρίσει βιντεάκια σαν τη Ντούβλη για να της δώσουν σημασία;
Ποιός θα πει στα φιλαράκια μου ότι τα ναρκωτικά τα φέραν άλλοι για να αποκοιμίσουν όλα τα φρέσκα σκεπτόμενα μυαλά που μπορούν να φέρνουν αντίρρηση σε ότι κάνουν οι προδότες που δρούνε για το κακό της Ελλάδας;
Ποιός θα δουλεύει 2 δουλειές για να εξοφλεί την ΕΡΤ που πληρώνει 200 χιλιάρικα το χρόνο σε κάποιους να λένε τα προπαγανδιστικά νέα και φανατικούς “δημοσιογράφους” να στηρίζουν κρατικές ομάδες όταν παίζουν;
Ποιός θα με βοηθάει με τα μαθήματα μου που με κάνουν να παπαγαλίζω αλλά να μην κρίνω και να μη σέβομαι;
Ποιός θα καθίσει να με μιλήσει για αγάπη όταν εσύ έβριζες τη μαμά, όταν εσύ έγλυφες τα χείλια σου κάθε φορά που έφερνα την κοπελιά μου σπίτι;
Ποιός θα πει στη μαμά να με κάνει ένα ζεστό πιάτο φαΐ αντί να τρέχει στα κέντρα ομορφιάς, προσπαθώντας μάταια να σταματήσει τον χρόνο;
Ποιός θα μου δείξει να σκέφτομαι το περιβάλλον, να ανκυκλωνω τα σκουπίδια, να μην πετάω κάτω ότι να’ναι περιμένοντας τον σκουπιδιάρη να τα μαζέψει, όπως έκανες εσύ;
Ποιός θα μου μάθει να σέβομαι το σώμα μου, να το κρατάω γερό, να μην καπνίζω, να είμαι περήφανος γιατί είμαι αυτός που είμαι και δεν με αγγίζει τίποτα και κανείς;
Ποιός θα με δείξει τι είναι ποιοτικό όταν το μόνο που βλέπω είναι ξαναμασημενες αηδίες παντού;
Ποιός θα μου πει να σταματήσω να χασκογελάω και να δω τα πράγματα λίγο σοβαρά;
Ποιός θα με σηκώσει απ’τον καναπέ της καφετέριας και θα με πάει σε καμιά διαδήλωση να δω πως πετάνε δακρυγόνα τα MAT σε άοπλους και σε γυναικόπαιδα, να δω τι είδος δημοκρατίας έχουμε πραγματικά;
Μπαμπά, δεν θα είσαι εσύ αυτός που θα χρειαστεί να τα κάνει όλα αυτά. Μην ανησυχείς. Αναπαύσου. Εσύ άλλα αντ’ άλλων μου έδειξες. Τώρα ξεκουράσου. Άλλοι παίρνουν τη σκυτάλη.
http://mysatelite.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΠΛΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΓΟΥΣΤΟ