Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Γυναικείες ατάκες, που άλλαξαν την ροή της ιστορίας



"Μωρό μου; Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;" - Εύα
"Και Μην τολμήσεις να έρθεις αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου έγραψα στον πάπυρο" - Πηνελόπη
"Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε" -
Μήδεια
"Aντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας πριν κρυώσει το
φαγητό" -
Η Μητέρα του Πόντιου Πιλάτου
"Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!!" - Η γυναίκα του Ιούδα
"Τζουτζούκο μου αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μου ξηραίνουν το δέρμα και
δεν κάνουν αφρό..." - Εύα Μπράουν 1940
"Αγάπη, σήμερα λέω πάρουμε το κάμπριο" - Τζάκι Κέννεντι 1963
"..και ποιος είναι δηλαδή ο Μάο να έχει τείχος και εμείς όχι" - Κυρία Ούλμπριχτ 1961
"Γιώργο ο αχαϊρευτος ο γιος μας πάλι δεν μπήκε στο Πολυτεχνείο. Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο για να μπει!" - Δέσποινα Παπαδοπούλου 1973
"Οσάμα, θα πάω στην Νέα Υόρκη με την μαμά - με διαφορετικές όμως
πτήσεις" -
Η Κυρία Μπίν Λάντεν

http://ipanic.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΠΛΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΓΟΥΣΤΟ