Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Ταξίδι!


Να βυθιστώ στο βλέμμα σου
Κι εκεί να ταξιδέψω
Μέσα στο απέραντο βαθύ
Κι ότι έχω να ξοδέψω…


Ταξίδι αταξίδευτο
Του Ονείρου μονοπάτια..
Είσαι το λίκνο της ζωής
Αταξίδευτα μου μάτια …


Να διώξουμε από παντού
Αυτό τον εφιάλτη
Να ορίσουμε τα όρια
Να φτιάξουμε άλλο χάρτη…


Στα πέρατα όλης της γης
Στις γειτονίες του κόσμου
Ταξίδι αταξίδευτο
Τη συντροφιά σου δως μου …


Θα βυθιστώ στα μάτια σου
Χωρίς να το ρισκάρω
Αγάπη απ την αγάπη σου
Για πάντα εγώ να πάρω…


Μες των ματιών σου το βαθύ
Ξανθιά μικρή νεράιδα
Θα βυθιστώ από την αρχή
Μην έχω καρδιά άδεια…


Όταν θα είμαστε μαζί
Θα είναι όλα τέλεια
Γιατί αν σε χάσω μάτια μου
Θα έρθει η συντέλεια…


Κι όταν θα έχει ξαστεριά
Τ αστερία θα κοιτάμε
Στα πέρατα του σύμπαντος
Εγώ κι εσύ θα πάμε..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΠΛΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΓΟΥΣΤΟ