Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

ΣΕΞ ΓΙΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗ, ΤΥΧΑΙΑ ΤΕΚΝΟΠΟΙΗΣΗ & ΕΚΤΡΩΣΗ


Ένας γεωργός και μια γυναίκα σκάβουν και οργώνουν το χωράφι κατά την διάρκεια του χρόνου. Όταν έρχεται η εποχή της σποράς, ο γεωργός αντί να ρίξει το σπόρο εκτός χωραφιού, ως συνήθιζε, κατά τύχη του πέφτει στο χωράφι και μετά από μερικούς μήνες το στάχυ μεγαλώνει. Αυτός όμως και η γυναίκα του δεν επιθυμούν το στάχυ και αποφασίζουν να το ξεριζώσουν. Καλούν και έναν ειδικό (ιατρό) εις το ξερίζωμα ενώ παραδίπλα περνάει και μια παρέα από χαρούμενες «φιλοσοφημένες» γυναίκες.
Περαστικός: Γιατί ξεριζώνεις το στάχυ σου;
Γεωργός: Διότι δεν θέλαμε εγώ και η γυναίκα μου να φυτρώσει
Περαστικός: Και γιατί όργωσες το χωράφι σου τότε; παράλογο μου φαίνεται!
Γεωργός: Και τι μ’ αυτό. Έτσι μου αρέσει, το οργώνω κάθε χρόνο αλλά ποτέ δεν σπέρνω, πειράζει;
Περαστικός: Καλά, αλλά τουλάχιστον το στάχυ σου σε τι φταίει να το ξεριζώνεις τώρα που φύτρωσε, δεν το λυπάσαι;
Ειδικός: Με συγχωρείτε αλλά δεν είναι ακόμη στάχυ.
Περαστικός: Ναι αλλά θα γίνει διότι έχει όλες τις δυνατότητες να μεγαλώσει και ανήκει σε αυτό το βιολογικό είδος.
Ειδικός: Επιμένω πως δεν είναι. Άσε με να κάνω την δουλειά μου, πληρώνομαι γι’ αυτό.
Περαστικός:-Δεν έχεις το δικαίωμα να το ξεριζώσεις. Έχει δικαίωμα να ζήσει σαν και σένα.
Ειδικός: Και τι θέλεις τώρα; να αφήσω τον γεωργό και την γυναίκα του να στενοχωριούνται;
Περαστικός: Και τι είναι σημαντικότερο; η ψυχική λύπη των γεωργών ή ότι οδηγείς σε ανυπαρξία τα στάχια; αυτά δεν έχουν δικαίωμα να λυπούνται και να χαίρονται, όπως οι γεωργοί χαίρονταν λ.γ. κατά το όργωμα; χάρη στο φύτρωμα του σταχιού υπάρχω εγώ και εσείς. Αν η μάνα σας και πατέρας σας ως γεωργοί, είχαν ξεριζώσει τα δικά τους στάχυα, εσείς δεν θα είχατε σήμερα κανένα δικαίωμα να υπάρχετε, να οργώνετε και να διαλέγετε να ξεριζώνετε άλλα στάχια.
Ειδικός: Θα παίξουμε τώρα; τις έχουμε πάρει τις αποφάσεις μας. Εμείς έχουμε δικαιώματα από τον νόμο, το στάχυ που δεν είναι στάχυ, δεν έχει δικαιώματα.
Περαστικός: Αυτό το λες εσύ. Εξαρτάται για πιο νόμο μιλάς. Αν σε ενδιαφέρει ο ανθρώπινος, τότε έχεις δίκιο. Αλλά υπάρχουν και άλλοι νόμοι, τους οποίους δεν φαντάζεσαι.
Ειδικός: Δεν με ενδιαφέρει τι λες, εγώ είμαι ειδικός σε αυτά.
Περαστικός: Αν είσαι όντως ειδικός, κατασκεύασέ μου ένα μόνο στάχυ μόνος σου, χωρίς να σπείρεις...
Ειδικός: Δεν μπορώ αλλά και τι με αυτό;
Περαστικός: Κατάλαβα....
Παρέα γυναικών: Μην τον ακούς ειδικέ. Ξερίζωσε τα στάχια. Είναι μεσαιωνιστής ο περαστικός. Οι μέθοδοι διδασκαλίας του δεν αφορούν το ξερίζωμα αλλά το να σπέρνεις σωστά ή λιγότερο. Δεν μας κάνουν τέτοιοι. Είναι κατά της απόλαυσης της σποράς. Εμάς να ακούς τις φιλοσοφημένες. Αυτός ανήκει στους αρνησίζωους και στους αντί του οργώματος.
Περαστικός:  Είστε βαρετοί εσείς και οι συκοφαντίες σας. Εσείς είστε υπέρ του οργώματος, εγώ υπέρ της καλλιέργειας άρα και του οργώματος.  Εσείς μισείτε την καλλιέργεια. Δηλαδή όσο αφορά την άρνηση της ζωής, θα σου έλεγα πως εσείς είστε αρνησίζωοι εφόσον δεν σας ενδιαφέρει του άλλου η ζωή αλλά η απόλαυσή σας. Νίπτω τας χείρας μου και σεις ξεπλύνατε το μυαλό σας.

ttp://www.apologitis.com/gr/ancient/erotas.htm#ΧΩΡΑΦΙ_ΓΕΩΡΓΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΠΛΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΓΟΥΣΤΟ