Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Γιατί κ. Μπιρμπίλη;

Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011


  Γράφει ο Hobbakias
 
Πριν πενήντα ένα(51)  χρόνια  που πέθανε ο πατέρας μου, η μητέρα μου είχε κάνει αποδοχή κληρονομίας από τον πατέρα μου, μεταξύ άλλων και ένα κτήμα με συγκεκριμένα σύνορα.
Στη συνέχεια στη  μια πλευρά των συνόρων που ήταν ένα σοκάκι  εδώ και αρκετές δεκαετίες έχει γίνει δρόμος. (περάνε φορτηγά)
Μετά το θάνατο της μητέρας μου  (πριν λίγους μήνες)  πήγα να κάνω  αποδοχή κληρονομίας του συγκεκριμένου κτήματος.
Η υποθηκοφύλακας   μου είπε πώς δεν μπορεί να δεχτεί το  συμβόλαιο διότι το κτήμα πριν πενήντα ένα χρόνια που είχε ......γίνει αποδοχή κληρονομίας από τη μητέρα μου δεν είχε δρόμο, άρα δεν μπορείς να εμφανίσεις δρόμο γιατί έτσι το θέλει η κ. Μπιρμπίλι  μου είπε.  
 Πήγα στο δημαρχείο και  ρώτησα και μου είπαν πως ο δρόμος είναι δημοτικός,  η πολεοδομία μου έδωσε και  βεβαίωση και μου σφράγισε και τα σχέδια .
Και πάλι η υποθηκοφύλακας μου είπε πως ο δρόμος δεν έχει δημιουργηθεί  με απαλλοτριώσεις , ( ζητούμενα της κ. Μπιρμπίλι) και δεν μπορώ να το δεχτώ.
Γιατί  κ. Μπιρμπίλι. 

Hobbakias

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΠΛΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΓΟΥΣΤΟ