Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Στις 2.500 οι Ελληνίδες που παρακαλάνε τον Σειρηνάκη να τις κάνει «star»


Αναρτήθηκε από daffy duck On 8:27 μ.μ.

troktiko   tzoulia2 Στις 2.500 οι Ελληνίδες που παρακαλάνε τον Σειρηνάκη να τις κάνει starΗ ανεργία στέλνει τα κορίτσια της διπλανής πόρτας στο πορνό φέρεται να έχει δηλώσει στο Πρώτο Θεμα ο Σειρηνάκης και αναφέρει. «Έχω 2.500 E-mail από τον κόσμο που μου ζητά να παίξει σε ταινίες μας – ίσως λόγω των συνθηκών να έχουν ανάγκη τα χρήματα».Σχετικά με το πώς έπεισε την Τζούλια να γίνει πορνοστάρ αναφέρει:
«Την κοπέλα απλώς την ήξερα, ένα γεια λέγαμε. Μη με ρωτάς πώς την έπεισα, γιατί ούτε εγώ ξέρω πως γίνεται το μαγείρεμα. Ένα μεγάλο κίνητρο είναι τα λεφτά. Βέβαια, δεν είναι μόνο αυτά», είπε όσον αφορά στο θέμα με τη Τζούλια.
Επίσης, εκφράζει την αγανάκτηση για τους ελέγχους του ΣΔΟΕ και τονίζει:
«Ακόμη περνάω ελέγχους από την Εφορία. Καλά κάνουν και μας ελέγχουν, αλλά δεν πρέπει να ελέγχουν μόνο εμένα. Λέω ποιος είμαι, βάζω το όνομά μου και δεν κάνω κάτι παράνομο… Να κυνηγήσουν τους αλλοδαπούς μικροπωλητές και όλα αυτά που γίνονται στο ίντερνετ με την παράνομη διακίνηση ταινιών».
troktiko.eu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΠΛΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΓΟΥΣΤΟ