Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Δεν καταργείται η υποχρεωτική παράσταση δικηγόρων στα συμβόλαια .....άλλη μία κοροιδία!! ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!!


  “Κερδήθηκε μια μάχη με την τρόικα”,  τόνισε σε χθεσινοβραδυνές  δηλώσεις του ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Δικαιοσύνης Νικόλας Κανελλόπουλος, καθώς απεσύρθησαν οι απαιτήσεις της αναφορικά με την κατάργηση της υποχρεωτικής παράστασης δικηγόρων στα συμβόλαια και την κατάργηση των ελαχίστων αμοιβών των έμμισθων δικηγόρων ως προαπαιτούμενο για την εκταμίευση της επόμενης δόσης.
Επιπλέον ο Γενικός Γραμματέας δήλωσε ότι «Το υπουργείο Δικαιοσύνης θα συνεχίσει το θεσμικό διάλογο προκειμένου να διαμορφωθεί ένα πλαίσιο λειτουργίας του δικηγορικού λειτουργήματος, αντάξιο των σύγχρονων οικονομικών και κοινωνικών αναγκών, για μια Δικαιοσύνη στην υπηρεσία του πολίτη»
ΑΝΤΡΕΣ ΓΥΜΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ(σχόλιο) : Δηλαδή εγώ που πουλάω το σπίτι μου και έχω συμφωνήσει και ικανοποιηθεί οικονομικά, καθως και το τίμημα το έλαβα τις μετρητής...πιος ο λόγος να έρθει ο κύριος δικηγόρος και να μου πάρει αυθαίρετα μέρος της περιουσιας μου (ποσοστιαία αμοιβή) και μάλιστα με νόμο του κράτους αλλά και επειδή με λυπήθηκε η τρόικα....:ΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΠΛΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΓΟΥΣΤΟ